www.newsbuzau.ro O ALTFEL DE PRESA!

ORICINE PENTRU ALTII, ACELASI PENTRU CEI CARE MA STIU!

CINE NU STIE CINE ESTE, DE UNDE VINE SI INCOTRO MERGE, ESTE UN NIMENI CARE VINE DE NICAIERI, SI SE INDREAPTA SPRE NICIUNDE, ADICA UN NIMENI ENORM!!!

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 24 august 2018

imi lipsesti! Lipsa ta e foame metafizica!

Imi esti,
Iti sunt,
atat de mult imi esti, incat
simt ca nu mai imi sunt,
ca iti sunt,
Ca imi esti,
esti si sunt,
Sabie intre a fi si a avea,
Renunt  la a avea pentru a ti fi!
Renunta si tu venind
si vino,
Renuntand! la a fi,
La a vea
Pentru a ne fi
Si a ne avea!
Atat cat imi esti,
atat cat pot sa ti fiu
tu mie
si eu tine
Tu noua,
si eu Noua!
amestecati, dar de neconfundat,
Neconfundandu-ne, neamestecat,
tu, eu-ul meu
Si eu-ul tau!



Niciun comentariu:

Poze cu si din....mine!

Poze cu si din....mine!

Lumini si umbre...

Lumini si umbre...

Agape'!

Agape'!

I.G.

I.G.

La Birou, in pauza...

La Birou, in pauza...

The old jedi...

The old jedi...

Citind o recenzie...

Citind o recenzie...

Premiul I la concursul national de Proza Vasile Voiculescu

Premiul I  la concursul national de Proza Vasile Voiculescu