www.newsbuzau.ro O ALTFEL DE PRESA!

ORICINE PENTRU ALTII, ACELASI PENTRU CEI CARE MA STIU!

CINE NU STIE CINE ESTE, DE UNDE VINE SI INCOTRO MERGE, ESTE UN NIMENI CARE VINE DE NICAIERI, SI SE INDREAPTA SPRE NICIUNDE, ADICA UN NIMENI ENORM!!!

Faceți căutări pe acest blog

joi, 22 iunie 2017

Tinele-minele nostru!

Mereu am fost eu,
Mereu ai fost tu,
Atat de eu, cat tu ai fost de...tu,
Eu si tu, aceiasi si totusi diferiti,
Tu - Eul meu si Eu, Tu-ul meu
Sunt eu, putin din tine cititorule, putin, dar sunt eu,
Acelasi pentru cei care ma stiu,
Oricine pentru altii.
Sunt eu, atata timp cat tu esti tu
Si esti Tu, mereu cand te gandesti la mine
Tinele-minele miroase a minele-tinele nostru
Eu si tu
Tu si eu!
Mereu tu…
Mereu eu…
Si totusi TuEu este un Noi atat de frumos!
Primeste-l!

22 iunie 2017 (cadou de ziua mea pentru tine-minele nostru!)

Niciun comentariu:

Poze cu si din....mine!

Poze cu si din....mine!

Lumini si umbre...

Lumini si umbre...

Agape'!

Agape'!

I.G.

I.G.

La Birou, in pauza...

La Birou, in pauza...

The old jedi...

The old jedi...

Citind o recenzie...

Citind o recenzie...

Premiul I la concursul national de Proza Vasile Voiculescu

Premiul I  la concursul national de Proza Vasile Voiculescu